Kampaň za skutečnou krásu
Veřejná sbírka Dove pro 5P
Chcete-li přispět na Veřejnou sbírku Dove pro Podporu Prevence Poruch Příjmu Potravy, můžete tak učinit dvěma způsoby:
Dárcovská SMS v ČR na telefonní číslo 87777
Tvar DMS: DMS JSEMKRASNA
Cena dárcovské SMS je 30.- Kč. Na Veřejnou sbírku Dove bude přispěno 27.- Kč.
Bankovní převod v ČR na účet číslo: 99779922/0800
SPOLEČNOST UNILEVER A NADACE VIA A PONTIS
PODPORUJÍ PREVENCI PORUCH PŘÍJMU POTRAVY A ZDRAVÉ SEBEVĚDOMÍ DÍVEK A ŽEN
PROJEKT 5P STARTUJE 1.10. 2006
V období od 1. října 2006 po dobu minimálně jednoho roku startuje unikátní charitativní projekt ve spolupráci společnosti Unilever, pod hlavičkou značky Dove a nadací VIA a PONTIS, jehož cílem je otevřít širší diskusi na téma zdravé sebevědomí dívek a žen a poruch příjmu potravy. Projekt se bude snažit poukázat na problematiku tohoto tématu a oslovit nás všechny tak, abychom si připustili, že třeba hned vedle nás v domě žije člověk s poruchou příjmu potravy. Proto budou mít lidé možnost v rámci projektu přispívat DMS na veřejnou sbírku Dove, která bude počátkem října vyhlášena. Výtěžek bude využit na projekty z oblasti poruch příjmu potravy v rámci vyhlášení veřejných grantů a dále pak na podporu pomoci dívkám v kritickém věku, které trpí nedostatečně silným a zdravým sebevědomím.
Charitativní projekt 5P je další částí Kampaně za skutečnou krásu a jeho cílem je i nadále podporovat nejen přirozenou krásu, ale především zdraví, které bývá velmi často zanedbáváno na úkor krásy. Právě porucha příjmu potravy patří mezi nejčastější následky honby za krásnou postavou a desítky - především žen a dívek - trpí touto nemocí dlouhodobě, v některých případech i celoživotně.
V rámci Kampaně za skutečnou krásu a veřejné sbírky 5P má své důležité místo samostatný výukový program Body Talk, jehož cílem je účinně komunikovat s teenagery, především s mladými dívkami, které tvoří světem kolem nás nejvíce ovlivnitelnou skupinu a které jsou v oblasti PPP velmi podceňované. Právě u dětí na základních školách problém s příjmem potravy leckdy začíná. Umí si však desetiletá slečna s rovnátky a pihami poradit se svými vnitřními pocity, když se denně dívá na titulní strany časopisů s „dokonalými“ modelkami? Právě proto je zde projekt Body Talk, v rámci kterého budou dětem školou povinným, jednoduše řečeno, vysvětlovány základy zdravého sebevědomí a pochopení a akceptace sama sebe. V rámci různých cvičení si zde děti např. zkusí práci v reklamní agentuře, kde je prvopočátek „všeho dokonalého“. Především však dostanou prostor hovořit o tom, co je trápí na svém těle i v duši, aby na své zdánlivě zanedbatelné problémy nebyly samy, ale hlavně budou mít možnost diskutovat s odborníky, kteří jim pomohou jejich zdánlivě malicherným problémům čelit.